PODIJELI

Znamo što se događa s knjižarama, ali što se događa sa zagrebačkim antikvarijatima? Imaju li smisla trgovine u kojima se otkupljuju i prodaju stare i rabljene knjige, zemljovidi, autografi, prema viđenjima jednih, ili romantični dućani s policama prepunim vrijednim neistraženim knjigama, prema viđenju drugih, te kako se prilagođavaju trendovima na tržištu? Prošetali smo i provjerili: Studio, Biblos, Jesenski i Turk, Dominović, alternativniji Što čitaš?.

Web kao katalog

Postoje crna ”gatanja” na temu budućnosti antikvarijata. Voditeljica Jesenskog i Turka Adriana Pletikos rekla je da postoje zahvaljujući malom dijelu građanstva koje još uvijek ima potrebu i znatiželju za knjigama i obrazovanjem, ubrajajući u tu skupinu i stanovnike gradova u kojima knjižare i antikvarijati ne postoje, te da se sve više knjiga prodaje putem web shopa.

U pravu je, s povećanjem prodaje knjiga putem weba složili su se i naši ostali sugovornici, ali i istaknuli da nije sve baš tako crno kako se čini. U Studiju su rekli da kupci više ne istražuju njihove police satima, web shop koriste kao katalog i u dućan dolaze s točno određenim zahtjevima…

Više pročitajte u tiskanom izdanju Zagrebačkog lista koji je u prodaji od petka, 14. srpnja!

 

PODIJELI