PODIJELI

Iako Grad Zagreb već nekoliko mjeseci na svojoj internetskoj stranici najavljuje velik projekt četvrte etape izgradnje i rekonstrukcije Radničke ceste, radovi na tom dijelu već su u punom jeku.

Naime, usporedno s najavom projekta počeli su pripremni radovi na proširenju nadvožnjaka iznad željezničke pruge, koji je ovih dana već počeo dobivati konačan izgled. Osim toga, krajem srpnja započeli su radovi na kanalizaciji na dijelu pokraj postojeće ceste.

Tako bi se za nekoliko mjeseci trebalo riješiti ‘usko grlo’ koje se proteže od već spomenutog nadvožnjaka sve do kružnog toka ispred Domovinskog mosta. To je jedino mjesto na Radničkoj gdje se stvaraju prometni čepovi zbog povećanog protoka kamiona iz obližnje industrijske zone, ali i ZET-ovih autobusa. Naime, kada autobus stane na jednoj od tri stanice na potezu dugom nešto više od 1200 metara, sav promet iza njih mora stati.

Projektom je osim proširenja ceste te izgradnje drugog dijela nadvožnjaka predviđena i gradnja podvožnjaka, uređenje potpune prometne infrastrukture, preslagivanje instalacija, krajobrazno uređenje te rušenje Doma zdravlja Žitnjak. Predviđena cijena svih radova iznosi 130 milijuna kuna, a preostali radovi započinju uskoro.

– U tijeku je intenzivna priprema privremene regulacije prometa tijekom izvođenja radova kako bi se izgradnja dva podvožnjaka ispod raskrižja s budućom Čulinečkom cestom, na mjestu sadašnjeg rotora prije Domovinskog mosta, izvela tijekom ove godine, a svi radovi završili u predviđenom roku od 12 mjeseci po uvođenju u posao svih izvođača, dakle do kraja ljeta iduće godine – rekao je Dinko Bilić, pročelnik Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet.

Tako će Zagreb od neuglednog industrijskog puta na rubu grada nakon desetak godina gradnje dobiti u potpunosti reprezentativan ulaz te spoj s Velikom Goricom i Međunarodnom zračnom lukom “Dr. Franjo Tuđman”. Kruna svega ipak će biti polaganje tramvajske pruge, no za to još moramo pričekati.

PODIJELI