PODIJELI

U sklopu natječaja Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (MGPO) ‘Internacionalizacija poslovanja malih i srednjih poduzeća’ tvrtka New Bakery osvojila je gotovo milijun kuna za promociju svojih proizvoda na inozemnim sajmovima.

Sredstva koja je dodijelilo MGPO namijenjena su predstavljanju domaćih poduzeća na globalnim tržištima radi povećanja udjela malih i srednjih poduzeća u ukupnom izvozu roba i usluga.

Naime, tvrtka iz Lukavca pokraj Velike Gorice se bavi proizvodnjom ručno rađenih baklava, a ostvaruje 96 posto prihoda na inozemnom tržištu, odnosno na području Velike Britanije, Francuske, Njemačke i Švicarske, SAD-a, a s pomoću projekta svoje će tržište proširiti na još neke zemlje Europe, ali i na zemlje drugih kontinenata.

– Sva se naša prodaja bazira na izvozu. Naime, u ovoj nam je godini cilj probiti se na tržište Japana, ali i polako pokazivati svoj brend na regionalnom tržištu, kao i u zemljama bivšeg SSSR-a. Mislimo da imamo što ponuditi, a u tim slabije razvijenim zemljama baklava je zasigurno omiljena slastica – kazala je menadžerica Emira Jakupović iz New Bakeryja za Lokalni.hr.

Naime, u planu je sudjelovanje na četirima međunarodnim sajmovima u Njemačkoj, Francuskoj i Ujedinjenim Arapskim Emiratima na kojima se planira sklopiti pet novih ugovora s međunarodnim partnerima.

Tvrtka trenutačno broji 48 zaposlenih, ali s obzirom na planove i projekte koje ih očekuju u tekućoj godini, broj zaposlenika će se zasigurno povećati.