PODIJELI

Građani od četvrtka većinu zahtjeva za administracijom usluga, koji su uglavnom i razlozi osobnih dolazaka u poslovnice podružnica i ovisnih trgovačkih društava, mogu generirati elektronički, pristupajući putem sigurnog internetskog sučelja namijenjenog korisnicima.

Identifikacija korisnika, a time i vjerodostojnost unosa, odnosno valjanost zahtjeva realizirat će se i potvrđivati kroz visoke sigurnosne protokole sustava e-Građani. Ovisno o vrsti zahtjeva, korisnici će ispunjavati elektroničke obrasce te s osobnog računala ili mobitela prilagati potrebne dokumente. Sustav će informirati podnositelja o uspješno predanom zahtjevu ili upozoravati na nedostatak određenog, konkretnog dokumenta. Implementacijom sustava značajno će se pojednostaviti odnosi s korisnicima, ubrzati procesi administracije te smanjiti opterećenje šaltera.

Nove elektroničke usluge Zagrebačkog holdinga predstavili su gradonačelnik Milan Bandić i predsjednica Uprave ZGH Ana Stojić Deban.

Gradonačelnik Bandić istaknuo je da su Gradska uprava i Zagrebački holding istinski servis građanima koji se moraju prilagođavati svim kategorijama stanovnika, njihovim potrebama i vremenu u kojem živimo.

Predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban rekla je kako je digitalizacija poslovanja i integracija disperziranih procesa, kroz organizacijska i aplikacijska rješenja prioritet Zagrebačkog holdinga, a sve u svrhu operativnijeg djelovanja i veće dostupnosti.

– Zagrebački holding odlučio se prilagođavati potrebama svih kategorija korisnika što je u našem slučaju rezultiralo znatnim intenziviranjem odnosa sa širokim spektrom javnosti, posebice naših sugrađana. Zagrebački holding prisutan je na svim suvremenim komunikacijskim platformama i društvenim mrežama, a kontinuirano razvijamo informatička sučelja kako bismo osigurali promptno, odnosno informiranje u stvarnom vremenu, ali i osigurali korisničku asistenciju bez obzira na komunikacijski kanal i vrijeme. Tako se aktualni status svih naših usluga može uvijek provjeravati na dinamičkoj internetskoj stranici, ali i dobiti informacijska podrška 24 sata dnevno – rekla je Ana Stojić Deban.

PODIJELI