Poveselili su se stanovnici Žigrovićeve i Sermageove u Maksimiru kada su u srijedu prijepodne vidjeli radnike Čistoće kako dolaze do kontejnera za prikupljanje plastičnog otpada. Pomislili su kako će napokon biti očišćeno ruglo na raskrižju gdje ništa nije pokupljeno više od tjedan dana.
No, veselje je kratko trajalo. Lijepo je očišćen okoliš kontejnera, ali djelatnici Čistoće su došli s običnim kamionom koji ne može istovariti kontejner tako da je nakon njihova odlaska kontejner ostao ispunjen.
Kontaktirali su Službu primarne reciklaže na koju su upućeni nakon što su prvo nazvali odjel Odvoz komunalnog otpada i gospođa s druge strane im je rekla da Čistoća posljednjih tjedana ima nekih problema i da ne mogu prazniti kontejnere tempom koji je bio uobičajen (jednom tjedno, op. a.).
Ništa više od toga nije mogla reći te smo poslali upit Čistoći od koje smo dobili odgovor koji baš i ne daje odgovor na postavljeni upit zašto se ne prazni kontejner:
“Poštovani,
Pražnjenje spremnika odvija se prema redovnom planu odvoza. Sve informacije o odvozima otpada se nalaze na web stanicama podružnice Čistoća, te su građani na vrijeme upoznati sa svim promjenama koje se događaju.
Kao što je poznato, zbrinjavanje plastike je globalni problem (Kina je zabranila uvoz plastike iz Europe, EU je novom uredbom zabranila korištenje jednokratne plastike), te se taj problem reflektira i na grad Zagreb.
U fazi smo rješavanja tog problema i pojačat ćemo odvoze plastike iz spremnika. Međutim, želimo naglasiti da između ostalog, da je podružnica Čistoća samo jedan od sudionika u procesu zbrinjavanja otpada. Problem nam predstavljaju i nesavjesni građani koji u spremnike za plastiku odlažu i miješani komunalni otpad, te time onemogućuju preuzimanje plastike od stane oporabitelja, jer nitko ne želi preuzimati onečišćenu plastiku (odnosno žele je preuzimati uz plaćanje velikih naknada).
Samo zajedničkim djelovanjem možemo održati naš grad čistim.
Srdačno,
Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća”