PODIJELI

Zagrebačka županija u 2018. godini zabilježila je 122.922 turističkih dolazaka, što je za 41 posto više nego u istom razdoblju 2017. godine (87.139). Porastao je i broj noćenja za 33 posto i to sa 154.345 na 204.818.

Od ukupnog broja dolazaka, 93.279 gostiju bili su inozemni gosti, a preostalih 29.643 domaći gosti. Od ukupnog broja noćenja na području Zagrebačke županije, 149.925 noćenja ostvarili su inozemni gosti, a domaći 54.893 noćenja.

„Otkad mjerimo turističke pokazatelje ovo je prvi put da su dolasci dosegli šesteroznamenkastu brojku“, rekla je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ružica Rašperić izrazivši pritom zadovoljstvo jer nije riječ samo o sezonskim dolascima, nego kontinuiranom priljevu domaćih i stranih gostiju. „Poznati smo kao izletnička destinacija za relaksaciju, ali i aktivan odmor, a taj imidž planiramo graditi i dalje“, rekla je Rašperić istaknuvši pritom bogatu eno-gastronomsku kulturu i ponudu, vinske i cikloturističke ceste te brojne manifestacije zahvaljujući kojima je Zagrebačka županija nadaleko poznata.

I u 2018. godini Zagrebačku županiju tradicionalno su najviše posjećivali gosti iz Njemačke, Italije, Nizozemske, Bosne i Hercegovine, Srbije te Poljske, a zabilježen je i značajan porast broja turista iz Kine, Hong Konga, Tajvana i ostalih azijskih zemalja. Najposjećeniji gradovi bili su Velika Gorica koja bilježi porast turističkih noćenja za 60 posto, zatim Sveta Nedelja te Jastrebarsko koje bilježi osam puta više dolazaka i noćenja velikim dijelom zahvaljujući novootvorenom hotelu uz poznati kongresni centar.

Župan Stjepan Kožić osvrnuo se na grane turizma kojima Županija posvećuje posebnu pozornost. „Prvenstveno mislim na zdravstveni turizam i Specijalnu bolnicu Naftalan u Ivanić-Gradu u kojoj bi uskoro trebali biti dovršeni 50 milijuna kuna vrijedni radovi na rekonstrukciji i dogradnji. Budući da se radi o jedinstvenom nalazištu ljekovitog naftalana, derivata nafte čije se nalazište nalazi još jedino u Azerbajdžanu, očekujemo povratak ove investicije u vrlo kratkom roku“, rekao je Kožić istaknuvši i važnost šoping turizma zahvaljujući dvjema velikim investicijama u Rugvici – IKEA-i Designer Outletu Croatia. „Tu su još i cikloturizam koji razvijamo diljem naše županije, kao i vjerski turizam u krašićkom kraju za koji iz godine u godinu raste interes“, rekao je Kožić.

PODIJELI