Bliže se razni izbori i vrijeme je da se iz ladica izvade neki stari projekti. Večernji list donosi kako je raspisan natječaj kojim bi se obnovio idejni projekt izrađen 2015. godine o gradnji dva mosta, zapadno i istočno od jezera Jarun te produžetak ulice Črnomerec.
U prvoj fazi produžetka Ulice Črnomerec, prometnica bi trebala ići pored okretišta tramvaja na Ljubljanici i spajati se na most do Laništa. U prvoj etapi spojila bi se Baštijanova s Horvaćanskom. Na dijelu od Zagrebačke avenije do Horvaćanske gradila bi se prometnica u punom profilu sa središnjim prostorom pripremljenim za kasnije postavljanje tramvajskih tračnica od Ozaljske do Horvaćanske, a predviđa se i rekonstrukcija okretišta tramvaja.
Od okretišta do Baštijanove gradio bi se samo zapadni prometni trak, a prema idejnom planu planira se obnova postojećeg autobusnog terminala, gradnja nadvožnjaka na Zagrebačkoj aveniji dugog 580 metara, rekonstrukciju Ozaljske ulice od Fallerova šetališta do Puljske te zatvaranje otvorenog korita potoka Črnomerca.
Ideja o povezivanju Črnomerca s Jarunom stara je osamdesetak godina, u Regulacijskom planu iz 1936./1938., napravljenom nakon međunarodnog arhitektonsko-urbanističkog natječaja za središte Zagreba 1930./1931. vidljivo je kako se razmišljalo o povezivanju sjevera i juga.
Preko potoka Črnomerec planirana je prometnica koja bi povezivala prostor današnjeg okretišta na Črnomercu do prostora današnje Horvaćanske ceste.
Ta ideja je ostala i u kasnijim GUP-ovima, sve do danas i ona je potrebna, jer zapadno od Selske nema kvalitetne poveznice sjevera i juga Zagreba.